Jag älskar Hööks!

Nu har jag sagt det. Det mest tabubelagda en hästbloggare kan säga. Jag. Älskar. Hööks. Förstår inte detta plötsliga Hööks-hat, för Hööks är en ren guldgruva för oss med hästar som älskar att göra sönder. Göra sönder sina grimmor, göra sönder sina täcken, bita på mattes handskar, slemma ner mattes ridbyxor, trampa på mattes stövlar. Hööks håller lågra priser och har ofta rabatterbjudanden, och dessutom så är inte kavliten så dålig som bloggare vill få den att verka, tvärt om! Har massor av saker därifrån som jag haft länge och som fortfarande är fina, så jag har inget att klaga på! Jag fyller ju år nästa vecka, så jag och mamma har klickat hem födelsedagspresenter från Hööks, men man kan ju undra om det är jag eller Nico som fyller år?

Hööks har just nu 15% på alla täcken!



Stallkrokar, täckesringar, täckeshängare, grimma, två regntäcken,
hovkrats, sadelklister, vinterstallhandskar, vinterstövlar och ridbyxor.



Kommentarer
Postat av: Olivia

jag älskar dom två täckena på bilden :D så snygga !

2010-09-13 @ 15:09:24
URL: http://oliiviiagustavsson.blogg.se/
Postat av: Erika

Gillar de rutiga täcket. :)

Såg med att dom hade 15% rabatt, man blir då extra sugen på att beställa hem saker.

2010-09-13 @ 15:16:53
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/
Postat av: Frida

Snyggt "my little pony"-täcke! ^^ (var tvungen å börja med något sånt så du fattar att det verkligen är jag)

Vad ska du göra nu när du fyller 18? Spela på travet? :) Önskar du dig en sån här när du fyller år förresten? http://www.hooks.se/product.aspx?productid=130766&deptid=1088&sortType=sortPopularitet&sortOrder=DESC

2010-09-13 @ 16:56:42
Postat av: warnmark -hästblogg

Jag tycker hööks har bra och prisvärda saker. Speciellt täckena, förstår inte varför alla har så mycket emot deras täcken när kvalitén och priset är bra. Hade ett vintertäcke därifrån till drygt fyra olika hästar under fem års tid. Det kallar jag kvalité! Det jag har lite emot är deras kopierande men det känns som om det har börjat lägga sig lite nu och jag orkar inte bry mig längre.

Men hiss på Hööks!

2010-09-14 @ 18:23:13
URL: http://warnmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0