Hoppning på LRK

Blev ingen ridning på Nico idag heller, det är ju alltid lite stressigt innan ridskolan, och jag känner att han hellre kan stå än att jag stressar med honom, i och med att han verkligen suger åt sig av stressen och blir hundra gånger mer stressad än vad jag är. Vi hade hoppning idag, och jag fick rida U2 vilket jag aldrig gjort tidigare, men han var jättetrevlig! Lite som att sätta sig på bussen och åka till banans mål, perfekt, haha! Nej, inte riktigt så kanske, men han hoppar allt man styr på, bara man styr ordentligt. Fick en kanontrevlig känsla i alla fall, inte för att ritten var perfekt, men för att det faktiskt var roligt, och jag var inte rädd. Det är ett stort framsteg och jag är jättenöjd!


Fick bli en lagom gammal bild på Grålle och Anna. U2 är mer vit än grå nu dock,
och de har ju klättrat en hel del i klasserna sedan Gota 2008, haha.


Kommentarer
Postat av: Frida

Apigt coolt mönster på den hästen! :O

2010-10-13 @ 18:06:50
Postat av: Catago - Hästbloggen för dig! - vinn biljetter till gbg horse show

lucky you! när jag dressyr/hopptränar får jag stanna för att dra upp den säkert 10 ggr :S och den åker inte ner kort heller, utan ibland åker den ner halvvägs :P

2010-10-13 @ 19:02:03
URL: http://catago.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0