Täckesduell

Nej, inte riktigt, men jag står och väger mellan två alternativ. Antingen ett kit från Börjes, eller ett från Hööks. Just nu lutar det kanske åt Hööks, eftersom att de har högre bogveck på sitt stalltäcke, men samtidigt älskar jag Börjes Himalayatäcken, de är i princip helt oförstörbara!

 

Prismässigt så ligger de väldigt bra till båda två, på Hööks ligger stalltäcket och utetäcket på 549:- vardera, och på Börjes ligger stalltäcket på 325:- och utetäcket på 348:-. Jag har som sagt varit väldigt nöjd med just Börjes modell Himalaya, tycker verkligen att det är superbra med tanke på priset! Sen är det inte så att jag inte varit nöjd med Hööks täcken, men Börjes är helt klart tåligare. Men sen är det ju det där med bogvecken, tycker att de är värda ganska mycket faktiskt. Tycker att det är jättesvårt, men jag måste köpa något i alla fall, för jag är väldigt snart i behov av ett nytt kit. Vilket skulle ni satsat på, och vem tror ni ska ha det? (Det är inte den ni tror!)

 

 


Kommentarer
Postat av: v e n d e l a & m a t i l d a§

HÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖKS! :D

2010-11-10 @ 19:41:59
URL: http://ponnyproffsen.blogg.se/
Postat av: mia

ute:börjes

inne: hööks

så det är klart nu?

2010-11-11 @ 09:50:07
URL: http://mikri.blogg.se/
Postat av: Erika

Jag har haft börjes täcke himalya, jag älskade de täcket.

Visst det är billigare, men hade ett vintertäcke och de var tjockt.

De var rymligt i bogen, de hade super super bra hållbarhet.



Och priset var sjukt bra.

Hööks är jätte bra också, idag har jag ett ponnytäcke från hööks, övergångstäcke.

Super bra de också.



Men beror ju på hur mycket man vill lägga på täcken, risken finns ju att dom går sönder osv.

och man ska nog försöka o strunta i vad som är inne just nu.



Hööks har fina o bra saker, men dyrare.

Börjes har mindre saker, men billigare o helt bra kvalité har mycket saker kvar från börjes som jag köpte för länge sen.

Nu handlar jag mest på hööks, men kan åka dit osv om de behövs kan inte de till börjes.



2010-11-11 @ 10:03:18
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/
Postat av: hanna

jag tycker att hööks inne täcke är så himla snyggt, skulle själv vilja ha ett sånt! så jag hade helt klart satsat på hööks!

2010-11-15 @ 21:28:33
URL: http://haannaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0