Snart bär det av för att rida Martell!

Idag ska jag rida Martell igen, jag ska bara gå ut och mocka, sen bär det av. Ska bli jätteroligt, och dessutom så ska Annah provrida i vår grupp ikväll, fast på ridskolehäst. Det kommer också att bli skoj, vore roligt om hon började! Fast hon får inte sno Martell såklart, haha! Nej, men vi har bestämt att jag ska rida honom på lektion ett tag framöver, för att underlätta för Annah.

Jag har kört sex hästar idag på praktiken, det är verkligen jätteskoj! Jag vill helst inte börja skolan igen, haha! Snön har varit som spikregn idag alltså, helt fruktansvärt vad den har stuckit i ansiktet! Hoppas att det ger sig snart, det får gärna snöa men det behöver väl inte blåsa så?!

Nej, nu blir det stallfix och så får jag pussa lite på alla mina hästar, sen blir det vidare till nästa stall!
Ni får en bild på Roger (som jag gör praktik hos) och Gamblelane.




Kommentarer
Postat av: Erika

Då har ni samma väder som vi då. :/ ingen höjdare alltså, fy vad jag är less på de vädret.

2010-11-23 @ 19:45:35
URL: http://[email protected]
Postat av: emilia

fin blogg!

2010-11-24 @ 09:06:40
URL: http://eemilian.blogg.se/
Postat av: Elin

Ja ush va hemskt det är med lera! Vi har haft det rätt kallt här uppe så har vart rätt skonade från leran i år som tur är. Kuul att du har tänkt att komma igång igen :) Vad satsar du mest på, dressyr lr hoppning?



Jorå med min pärla går det finfint! Satsar väl på att kunna starta LC:1 dressyr till våren och en 70 cm bana i hoppningen :)

2010-11-24 @ 12:38:06
URL: http://livetsomelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0