Provsuttit (hästen) sadeln idag!

Idag har jag kollat så att jag verkligen har en passande sadel till Grållan, hon får ta Dimens gamla, för den satt helt okej! Kommer nog att få byta den när hon har musklat om sig, men tills vidare passar den utmärkt! Provade den igår, men idag provsatt jag den också. Därmed har jag även provsuttit min häst. Japp, ni läste rätt; jag har inte provridit, aldrig ens suttit på henne tidigare. Ska bli skoj att rida henne, tänkte ge mig på det i helgen. Jag vill att hon ska känna sig lugn och trygg på nya stället innan jag ger mig ut!


Nu ska jag äta, sen bär det av för att rida Martell åt Annah! Ska bli jätteroligt, har ju bara suttit på honom i typ tio minuter tidigare, så det blir en liten utmaning. Ska rida honom istället för ridskolehäst på lektionen nu ikväll. Anna är ju en väldigt bra ridlärare, så jag tror att jag kommer att få ut rätt mycket av passet faktiskt. Dessutom blir ju Annah glad över att jag rider åt henne, vilket känns väldigt roligt!


Jag och Martell när jag var med Annah och provred honom!


Kommentarer
Postat av: v e n d e l a & m a t i l d a

fin&bra blogg du har! :D



SVARA GÄRNA PÅ FRÅGAN PÅ BLOGGEN £

2010-11-16 @ 18:54:06
URL: http://ponnyproffsen.blogg.se/
Postat av: josefine

Gud vad fin Grållan är alltså! Helt underbart vacker. :-)

2010-11-16 @ 20:17:39
URL: http://minfux.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag provred inte heller min häst. Tror jag valde just honom pga empati. Ingen ville ha honom och jag vet inte vart han hamnat om inte jag fort bestämt mig. Och inte ångrar jag en dag mitt val! Även fast det varit mycket blod, svett och tårar. Lycka till!

2010-11-19 @ 08:56:11
URL: http://willbetheone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0