Tävlingsskjortor

Jag och Amanda var på Skara Hästsport efter avslutningen förut idag, och jag måste erkänna att jag är grymt sugen på någon fin tävlingsskjorta! Har suttit och klickat runt lite nu under kvällen, och kommit fram till ett par jag gillar, men frågan är vilken som är finast..?


Den som ligger längst bak på bilden är en Pikuer, ganska fin, men den är nog den jag gillar minst av de som är med här. Den finns att köpa för 519:- på Filippa's Ridsport för den som är sugen, tror till och med att det är lite rea just nu! Nummer två är den som ligger längst till vänster, ur årets Kingslandkollektion. Vet inte vad jag tycker riktigt, den är fin, men jag tycker kanske att det är snyggare med knappar på. Är nog väldigt praktisk dock! Finns för 449:- på Filippa's Ridsport den också. Sist men absolut inte minst kommer Kingsland Lovita, som jag tror är min favorit av de här tre. Den kostar 440:- och finns bland annat på Rytteriet.nu. Som det ser ut nu lutar det mest åt den om det blir någon, tycker bäst om trycket på den här. Sen tycker jag att den har en väldigt härlig färg också, och den passar både sommar och vinter.

Tål att tänkas på, vad tycker ni? Ni kanske har helt andra tips?

Kommentarer
Postat av: carro lans

Jag tycker helt klart att den blåa är snyggast! :D Väldigt härlig färg också :)

2010-06-10 @ 11:47:13
URL: http://lovelyfreak.blogg.se/
Postat av: Frida

De är ju fula allihop

2010-06-11 @ 00:12:18
Postat av: Mia

haha trevlig kommentar

2010-06-12 @ 13:20:58
URL: http://mikri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0