Stressad som alltid!

Sitter och stressar järnet inför clearrounden imorrn. Nico fick vila igår, och så tänkte jag rida lite markarbete idag, men nu är vädret kaos. Det blåser hur mycket som helst och regnet ligger i luften, Nico och Hanny springer som dårar i hagen. Känns inte schysst att låta honom stå två dagar innan, men i absolut värsta fall kommer det att bli så. Funderar på om det finns någon glänta eller äng i skogen som är torr nog att rida lite på, där blåser det inte lika mycket. Förstår ju att han kommer vara spänd, och jag vill inte ha något tjaffs dagen innan "tävling". Det är som sagt mycket psykiskt påfrestande för mig, så jag känner att jag vill gå dit så mentalt förberedd jag kan, så vi får se lite hur jag gör. Man får ju hoppas på det bästa helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0