Sammanfattning igen

Slänger bara in ett kort inlägg här, är jättetrött och ska snart ut och rida, tjoho! Har galopptränat Nico de två passen som jag ridit sedan sist, och dessutom har han blivit vaccinerad, så han har stått i två dagar. Ska ut och rida honom nu, tänkte mig lite dressyr mot markarbete, är ju "tävling" om en vecka, så jag kommer att fokusera mycket på gas och broms i veckan, kanske framför allt gas. Han blir ju lätt lång när man ökar, så jag behöver få honom lite mer uppåt, gör absolut inget om han blir för lätt i fram, huvudsaken är att han inte blir lång. Vi får se hur det går på söndag, har som sagt inga mål kring prestationen, utan endast mentala mål den här gången. Springer ut och rider nu, sen kommer det bilder från På Landet festivalen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0