18/6-10-uteritt

Jag och Nico var ute i skogen med Amanda på Havanna igen, det gick bra. Nico var lugnare den här gången, men galopperade på stället lite då och då, haha. Han är så jäkla pigg i skogen, men han blir aldrig dum. Man kan hålla helt långa tyglar, men han gör aldrig något annat än att galoppera på stället, skulle inte få för sig att sticka. Eftersom att han var lite tossig så fick jag rida mycket skänkelvikningar, öppnor och slutor, och han var verkligen lyhörd i slutet! Städade dessutom i stallet hela dagen innan ridturen, och började inreda sadelkammaren. Slänger med en liten sneakpeak på sadelkammaren i målat tillstånd, även om inte sakerna är inställda, de bilderna får ni imorrn!


Kommentarer
Postat av: Boråsryttaren

Hoppas du har haft en bra vecka :D

Kramar :)

Glöm inte att kika in i min blogg :D

2010-06-20 @ 22:02:59
URL: http://borasryttaren.blogg.se/
Postat av: Anna

Sv: Tack så mycket! Ja... Det har verkligen varit mycket svett och tårar, men det har varit så värt besväret! Absolut kan jag visa mer bilder på honom, kul att folk tycker att han är fin att titta på. Ska försöka ta lite mer ridbilder också!



Din häst är för övrigt ögongodis! Verkligen jättefin!

2010-06-21 @ 19:11:25
URL: http://willbetheone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0