Shoppingbehovet tog över

När Amanda var hos Håkan sist så fick hon reda på att mina tyglar kommit, så idag åkte jag och pappa för att hämta dem. Jag täckte över det lite fint med att jag behövde övningsköra, så jag körde i trafiken för första gången idag, det var en.. upplevelse. Gick bra i alla fall, med ett sånt trevligt mål så är man positiv! Som vanligt när man varit hos Håkan är det inte bara det man skulle ha som följer med hem, utan som han själv säger "Då ska vi se vad jag kan lura på dig mer då!". Idag blev det ett par ridbyxor, ett par Jacson Kajsa (i färgen Taup) som är i ungefär samma material som mina Kyra K som jag gillar så mycket. Och så tyglarna som jag skulle ha då, ett par Treadstone Rich Tan gummityglar. Det är extra smala lädertyglar som är gummiklädda på insidan, utan pluppar på. Har verkligen längtat efter dem, så jag är kanonnöjd! Bor ni nära Skara/Vinninga måste ni åka till Håkan, finns ingen med bättre priser! Byxorna kostar 350:- (ord. 999:-) och tyglarna 395:-, vet inte vad de ligger på hos Skara Hästsport exakt, men mycket mer. Fick i alla fall alltihop för 700 jämt, perfekt! (Fick fota med kompaktkameran, för systemkameran är på laddning, så bilderna är väl inte allt för fina, men ni ser ju i alla fall!)










Kommentarer
Postat av: Catago - Hästbloggen för dig!

ja det är riktigt gött :D



tror dessvärre inte att vi ska ha nån lok tävling nu i höst :S

2010-08-04 @ 06:31:52
URL: http://catago.blogg.se/
Postat av: Linn

Råkade trilla in på din blogg, himlans charmig och fin häst du har =) Tänkte bara höra hur dessa ridbyxorna är i storlekarna då jag funderar på att beställa ett par.

Ha de fint/Linn

2010-08-15 @ 22:00:05
URL: http://qaskiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0