Olivia och Prinsen

Igår var jag och hjälpte Olivia med hennes häst Prinsen. Blev ett litet hopp/markarbetspass, eftersom att vi kommit överens om att hon och Prinsen ska vara med på LRKs centimeterhoppning vecka 43. De ska rida 0.60, och det kommer säkert att gå hur fint som helst. Jag kände bara att vi behövde ett mål att träna efter, så vi har lagt upp lite veckoplaneringar och sådär, så det ska nog bli bra. Tyvärr har mitt teleobjektiv gått sönder, så i fortsättningen får ni nöja er med lite halvkassa bilder i stuk med dessa;






Kommentarer
Postat av: Olivia

haha , vad konstig jag ser ut XD kan du skicka bilderna? Blir så dålig kvalitet att kopiera :)

2010-08-31 @ 21:19:10
URL: http://oliiviiagustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0