Lite shopping igen

Har helt glömt att visa er benskydden som jag köpte när jag och Amanda var hos Håkan den 11/8, men här kommer de i alla fall. Det är Källqvists kopia på Veredusskydden, är egentligen lite emot kopior sådär, men jag tycker ändå att de verkar bra, och Håkan sa att han gillade dem mycket, och framför allt att de som köpt dem varit nöjda. Fick ge 225:- för dem, vilket är helt okej, kände inte att jag ville lägga så mycket som Veredusskydden kostar. Nu är det upp till skydden att bevisa att Håkan har rätt i att de är slitstarka och bra!






Kommentarer
Postat av: Erika

Snygga skydd :)

2010-08-17 @ 19:07:00
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/
Postat av: Frida

Håller med föregående. Verkligen skitsnygga! Ser de lika bra ut när de är på eller är de sådana som ser snygga ut på galgen, men sen när man/hästen tar på sig dem så ser det inte lika bra ut? pösspådig hihihihihihihihihih

2010-08-18 @ 21:59:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0