Lite massage och mys

Hade inte direkt tänkt att göra något speciellt med Nico idag, var trött när jag kom från skolan, eftersom att jag började sju idag och inte var hemma förän klockan var fem. Hur som helst så drog jag på mig pyjamasen, men jag fick dåligt samvete när jag såg den lille rackaren där ute i hagen, så ensam och olycklig, så jag fick springa ut med ett par äpplen. Jag blev kvar i stallet i pyjamas mellan åtta och nio, haha. Nico har haft ett konstigt sår på korset ganska länge, och jag har tvättat det noga varje dag, men mamma har jobbat långdagar så hon har inte kunnat kolla, men nu följde hon med ut. Det var någon konstig "propp" som satt där, vet inte var det var, men när den kom ut så såg det genast bättre ut, blev som ett hål rakt in, men med fina kanter och utan blod, så det går nog bra. Tog på en salva jag fått ah Johan, det är något utländskt som blir som en sårkaka över såret, så det inte kommer in smuts eller torkar, så det får läka från insidan. Sen fick den lille rackaren ordentligt med massage, och han blev verkligen jättetrött, så jag hade inte hjärta att släppa ut honom, fick strö upp en box och låta honom sova inne istället. Han blir så spänd när han går ute själv dygnet runt, när han måste hålla ständig koll. Tror att han tyckte att det var skönt att komma in och vila, för jag har inte hört ett ljud från honom!





Kommentarer
Postat av: vendelaasplund :)

fin bild :D

2010-08-21 @ 16:29:55
URL: http://ponnyproffsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0