Lite ändrade planer (vardagsspänning!)

Igår när jag skulle ta ut Nico på morgonen så tänkte jag mocka samtidigt, självklart i pyjamas och foppatofflor. Det var bara det att jag råkade trampa i ett jordgetingbo i gödselstacken, så det blev till att springa som en idiot med getingarna hack i häl. Blev stucken i benet, men annars klarade jag mig. Lyckades dock kanske stuka foten också när jag sprang, och idag ser hela nederdelen av benet ut som något Frankenstein skulle vara nöjd med. Vristen är dubbelt så tjock som den andra, och fotknölen ser ut som ett halvruttet äpple. Tjoho! Blir ingen ridning för mig, tror inte ens att stövlarna skulle gå att knäppa faktiskt. Istället blir det en sväng till sjukhuset, det tycker jag och läkarfobin om jättemycket! Hua! Men det ska nog gå bra. Hellre det än att gå runt såhär i alla fall...


Jag själv tycker att fötter är vidriga, så det blir bara en demonstration av fotlederna. Ni ser ju själva hur
den vänstra ser ut, så svullen att den fått valkar. Inte så tjusigt kan jag säga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0