Inspirationssökande

Sitter här och bläddrar i Equipage som jag köpte idag, och efter det så börjar jag med Häst Magazinet som trillade ner i brevlådan idag! Letar lite inspiration till ett vettigt inlägg, men jag måste säga att jag mest får rid-inspiration. Pappa håller på att ringa runt och kolla priser på grus, mattor och grävmaskinsarbetare, så jag hoppas att det blir en ridbana innan vintern, men vi får se lite. Pappa jobbar ju med att köra lastbil, och imorgon ska han köra grus, så han ska kolla mer då. Man blir verkligen mer inspirerad till ridning när man vet att man kanske kommer kunna hålla igång hela vintern med ridbana! Blir supersugen på alla roliga hoppövningar och dressyrtips i tidningarna, haha!


Är så sugen på att komma igång med min lilla stjärna, vet att han har vad som krävs! <3


Kommentarer
Postat av: Erika

Gillar din häst skarpt, så fin :)



De finns massor roliga ridövningar.

Brukar själv skissa på lite egna då o då, när man har häst o rida eller träna lite på.

Just nu äger jag ju min 2åring, så sen köpet av henne blev de lite svårt o hålla igång.

Men fram över om ett par år med henne ska de bli skoj o komma igång med dressyr o lite hoppning.

2010-08-19 @ 18:54:46
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/
Postat av: Denise

vet hur det känns utan paddock men det går ju utan också :) i vintras vare så mkt snö att det inte hjälpte att ha en paddock :/

2010-08-19 @ 23:10:31
URL: http://denisemarklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0