Bättre mage och strålande väder; perfekt!

Igår blev det ingen uppdatering alls, för jag och Amanda var i Göteborg hela dagen, sen var jag hos henne på kvällen, så det blev ingen tid till det. Idag är jag riktigt, riktigt, RIKTIGT sugen på att rida, det var jättelängesen! En vecka i alla fall tror jag. Men nu är svullnaden i foten/benet borta, och jag äter inte penicilin längre, så äntligen har magen slutat bråka med mig också. Ska verkligen bli superkul att ta en sväng. Har dock inte bestämt om jag ska rida ut, eller rida bort till banan och trimma lite. Tror det blir banan, för han kommer nog vara ganska pigg känner jag på mig. Dessutom får han ju gå en sväng genom skogen ändå, för det är ju lite över en kilometer genom skogen till banan.


Har en känsla av att det kommer att bli en hel del sånt här idag,
men jag tror att krumsprånget på bilden kommer att vara lindrigt i jämförelse, haha!

 

 


Kommentarer
Postat av: Olivia

haha cool bild :D

2010-08-29 @ 14:24:51
URL: http://oliiviiagustavsson.blogg.se/
Postat av: Erika

sööt bild ;)

2010-08-29 @ 17:52:50
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0