Ardenner RIKS 2010

Som jag sa så skulle ju jag rida Pilo även på RIKS-utställningen, men det blev ju inte så eftersom att jag gick omkull. Jag tränade dock upp Johan lite snabbt, hjälpte honom dagen innan och visade lite knep, så han fick rida istället! Det gick jättebra när vi tränade på lördagen, men sen så verkade vi honom och det blev nog lite mycket, för han var väldigt ömfotad på tävlingen. Banan var dessutom under all kritik, fet diss till Axevalla! Verkligen för hård och med alldeles för stora stenar, var inget bra alls. Johan och Pilo kom därför sist, men fick med sig en goodiebag med Hippo Hästschampoo, Hippo Glansspray och två flaskor Listerine ändå, haha! Här kommer lite bilder från RIKS och dagen innan!












Kommentarer
Postat av: carro lans

Härliga bilder Klara! haha =D =D

2010-08-16 @ 18:59:39
URL: http://lovelyfreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0