Amanda och Jean Le Bon!

Idag fick jag äntligen fart på mig själv och åkte ut för att fota Amanda och hennes häst Jean. Fick passa på nu när det var lite fint väder, det har ju regnat ett par dagar nu. Jean var i alla fall jättefin, och var över mina förväntningar! Missförstå mig rätt nu, han har varit på sommarbete och efter det varit halt, så han har stått ganska länge, så jag trodde inte att han skulle vara så mjuk och fin som han var, men han såg verkligen jättehärlig ut! Han är utan tvivel ett av de bäst ridna varmbloden jag har träffat, jag skulle nog vilja säga att han är den bäst ridna helt enkelt. Amanda och Jean har en blogg, men hon har aldrig skrivit i den. Ni kan ju kika in där och tjata på henne, för det här är en häst i alla fall jag vill se fler bilder på! (De små bilderna är klickbara)









Sista bilden är så rolig, den är verkligen Amanda i ett nötskal!


Kommentarer
Postat av: jenny

han ser kanonfin ut, hälsa henne det =)

2010-08-03 @ 11:04:43
URL: http://jav.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Snygga bilder :D

2010-08-04 @ 22:21:50
URL: http://sheisnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0