24/8-10 - Promenad och lite lek

Var ute i skogen och gick en sväng med Nico, men han var helt tokig, så det blev ingen jättelång tur innan vi gick till lilla hagen och lekte istället. Fick leka lite lekar som går att leka på lite avstånd, för han hade noll koll på benen. Han var dunderpigg och hade inte för avsikt att bara masa omkring, han ville L-E-K-A. Blev lite lösgalopp och jojo på långt håll, och han var faktiskt uppmärksam! När han blivit av med den värsta energin så fick han gå ut i sin vanliga hage igen. Imorgon måste jag nog rida faktiskt, har ju hållt upp lite nu i och med sticket, men rider jag lite lugnt kan jag nog rida trots penicilinet imorgon. Knäppte några bilder på honom i skogen, men telefonen och datorn vill inte under några omständigheter samarbeta, så ni får nog klara er utan om jag inte kan lösa det!





Jo titta, efter många om och men löste det sig. Tycker dock att Nico ser alldeles olycklig ut, måste fixa hit en hästkompis åt honom snarast, han mår inte bra av det här! Får ringa och prata med Johan imorgon... Kolla för övrigt hur konstig han ser ut på översta bilden! Han gör så roligt med halsen när han blir lite orolig, det ser ut som att han har världens underhals, tokpållen! (Mini-ardenner, haha)



Kommentarer
Postat av: Olivia

Jätte fina bilder !

2010-08-24 @ 22:26:27
URL: http://oliiviiagustavsson.blogg.se/
Postat av: ulle

Fina bilder! Hoppas han får en kompis snart

2010-08-25 @ 16:00:10
URL: http://livetitun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0