Lite ledsen och nere

När jag startade den här bloggen så var inte tanken att jag skulle skriva om Nico, inte om Dianne, inte om utrustning, inte om mina funderingar, bara om mina två älskade hästar Novadime och Geriatrix. Dime fick tyvärr lämna oss allt för tidigt, och jag har inte chansen att få tillbaka honom tyvärr, men nu vet jag att han inte har ont. Trixan blev såld, och jag var väldigt ledsen över detta, och jag har ofta undrat hur hon har det. Idag skickade Mia ett sms och sa att hon trodde att hon hittat Trixan på annons, och jag kollade efter, mycket riktigt. Min fina Trixantoka är till salu. Jättebilligt. Jag har en ledig stallplats hemma på gården, jag har kvar hennes utrustning. Men jag har inte råd att skaffa en till häst i nuläget, och när den dagen kommer, så kommer hon att vara borta igen. Det känns väldigt jobbigt, jag har ju varit med om detta tidigare med min c-ponny Pralin som jag hyrde tidigare. Han flyttade runt och blev felriden, och de fick ta bort honom nu i våras. Jag vill inte att det ska hända med Trixan också, men just nu kan jag bara hoppas. :(


Fina gumman! <3 Hon gjorde det mesta hellre än bra,
men hon är i varje fall genomsnäll och rar!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0