6/4-10-dressyrträning

Dagen efter centimeterhoppningen var det dressyrträning på LRK, gick väl sådär. Han var jätteduktig när jag lasttränade hemma, och klev på fint på ditvägen. Sen på hemvägen så bråkade han lite, och det spårade ur fullständigt så nu vet jag inte om jag vill lasta honom fler gånger, för jag förstår ju att han lär stressa upp sig. Kunde inte göra det själv, för jag orkar inte vara så hård på honom, så jag hörde väl mest dunkande i transporten jag... Nog om det. Själva träningen var rätt jobbig, var fortfarande nere sen dagen innan, och han gick väl inte så jättebra heller, orkade inte sitta ihop honom. Men stiligt klädda var vi i alla fall, jag och pållen! Mina stövlar ser verkligen jättekorta ut framifrån dock, haha!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0