5/4-10-centimeterhoppning

Ja. Den här centimeterhoppningen alltså. Det gick absolut sämre än dåligt, och jag kan nog helt allvarligt säga att det knäckte mig rakt igenom. Han var verkligen helt fantastiskt fin på framhoppningen, trots att det var folk i vägen som inte kunde förstå det här med ridhusregler. Han hoppade kanonbra och var lyhörd. Sen när vi skulle in på banan vet jag inte vad som hände, men han var jättekrånglig och bara nitade och höll på, vilket han ALDRIG har gjort förut, det var mest det som var jobbigt. Jag var jätteledsen, men en kompis i ridgruppen erbjöd sig att prova, bara för att få runt honom, och gick in och gjorde det riktigt bra tycker jag! Ett stopp och två rivningar, men jag tycker att det var klart godkänt, för hon hann rida honom säg 3-4 minuter innan hon gick in på banan, och hade aldrig suttit på honom innan det. Är jättetacksam för att hon gjorde det, för han behövde runt och jag var inte kapabel till att sitta upp igen där och då. Tack så jättemycket Sarah!

















LÄNK TILL VIDEOINLÄGG
 


Kommentarer
Postat av: Sarah

åh det var absolut inga problem!:) nu får vi bara hoppas på att det går bra i Gotacupen ;d

2010-04-10 @ 11:12:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0