31/3-10-Hoppning

Bestämde mig för att bara småhoppa lite inför centimeterhoppningen på Måndag, bara känna att allt funkar, för nu är det ju för sent att lära honom något nytt. Han lyssnade rätt bra faktiskt, blev lite för taggad dock, så det var inte alltid jag hann bli klar i handen, då blev det väldigt... märkliga språng. Har ju ingen ridbana heller, men grannens parkering fick tjänstgöra dagen i ära, haha! Mamma filmade, så film kommer i ett separat inlägg snart, den ska bara laddas upp. Ni får några urklippta bilder sålänge! Ge gärna tips om hur jag kan förbättra min sits! Allt kan alltid bli bättre, eller hur?






 


Kommentarer
Postat av: AnKi

Det jag tänker på rent spontant från den här vinkeln är att försöka vrida om armen så att armbågarna och händerna får rätt position. Nu ser det ut som att armbågarna pekar utåt och händerna läggs omkull. Men bilderna är ju bara ögonblicksbilder så det kanske bara ser ut så.

2010-04-01 @ 16:57:12
URL: http://vilsenpannkaka.blogspot.com
Postat av: Rebecca - helsingborgs 15 åriga tävlingsryttare

Hej, fin blogg! vad är det för häst du har? :)

2010-04-02 @ 10:03:46
URL: http://minriddagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0