Sammanfattning, igen!

Ja, det går lite trögt med skrivandet just nu, har mycket annat på gång som känns mer spännande, dessutom rider jag inte så mycket just nu. Var ute en sväng i söndags med Josefine (tror det var i söndags i alla fall?) och idag så red jag ut själv. Nico var sjövild idag, kanske för att jag klippte honom imorse, och så har han ju inte gått något alls i veckan. Känner mig så hemsk när han får stå, men nästa helg kommer en jätteduktig tjej från min ridgrupp och provrider honom, håll tummarna för att han sköter sig nu!

Ja, jag köpte i alla fall en klippmaskin igår, och imorse klippte jag ju honom som sagt. Blev inte jättenöjd, men det växer ju ut och blir jämnare ganska snabbt, så det är väl inga problem så sett, det tycker jag faktiskt inte. Lyckades knäppa den nya sadelgjorden idag också, inte det lättaste. Det är ju en lädergjord med resår, och när resåret är nytt är det inte så töjbart, så att säga. Men är nöjd med den i alla fall!

Imorgon får vi se vad det blir, antingen rider jag ut igen, eller så ska jag försöka rida honom lite på banan.
 

Kommentarer
Postat av: Mina

UPPDATERA!

Jag har i alla fall skrivit en liten artikel om Ridsportsmässan (=

2009-11-29 @ 09:53:48
URL: http://skankville.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0