9/5-09-flytt till bete

Idag så skuttade jag glatt iväg till stallet vid kvart i två eller något i den stilen, efter att jag kollat över mina hagar. Jag släppte på order av Josefine in Nico hos stona för att se om de var brunstiga, vilket Wanda var. Efter det tog jag och Nico våra korta ben och skuttade hemmåt. (Ja, alltså, jag red inte, vi skuttade sida vid sida, jag och min ädla springare!) Nico var glad hela vägen hem, så han skuttade extra mycket, tur att jag springer så himla fort! Skämt åsido, han sprang inte fortare än jag bad honom om, jag tränade bara på att springa med honom i ökad trav, för jag vill ställa ut honom någon gång, men då måste vi ju ha stilen för tusan! Johan skulle kommit med en häst samtidigt, men det blev inte så, för Roland skulle tydligen komma istället, men det blev inte så heller. Det slutade med att Johan kom med underbara Paris Ville på kvällskvisten! <3 Hon är en så otroligt go häst, jag är jätteglad att det blev just hon! Det är stoet som födde det döda fölet, om ni inte hängt med i svängarna. I morgon ska jag släppa ihop pärlorna, och så ska jag rida ut på Nico också tänkte jag.

Foto:Klara Hansson Zettersten

Foto:Klara Hansson Zettersten
Han är så satans positiv i allt! Entusiasmen själv ungefär <3

Kommentarer
Postat av: anna

han är så sjukt söt! :D

2009-05-09 @ 22:25:56
URL: http://annaelfstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0