3/5-09-ett sista farväl

Försenat inlägg, ännu en gång, men jag har lite svårt att skriva om den här händelsen. Jag och mamma åkte iväg och tog ett sista farväl av vår älskade Novadime. Självklart känns det svårt, men ändå som en lättnad. Jag vet att han också tycker att vi gjort rätt, ingen vill gå runt och ha ont. Jag bestämde mig dock för att vara sansad när vi var där, likväl som jag vill minnas min älskade som glad och pigg, vill jag att han ska minnas mig på samma sätt. Vi hade faktiskt skoj, lekte lite i hagen och åt bananer och morötter. Snokke gjorde glatt konster som vanligt, och poserade självfallet glatt framför kameran!

Jag kommer att minnas honom med värme,
och det vet jag att alla andra också kommer att göra.
Vila i frid min älskade, ta vara på trapalandas gröna gräs.
<3

Foto:Ann-Louise Hansson
Titta inte nu barn, för såhär får man inte göra har jag hört!

Foto:Ann-Louise Hansson
Älsklingen min <3

Foto:Klara Hansson Zettersten
Min mamma är verkligen bäst i världen, hon är det. Helt seriöst.
Den bästa mamman av alla tänkbara mammor, allra bäst är hon.
Hon älskar Snokke precis lika mycket som jag, och det är verkligen
jättehemskt att se henne så ledsen och bedrövad. För hon är bäst. <3

Foto:Klara Hansson Zettersten
Bästa mor och bästa häst. <3

Foto:Ann-Louise Hansson
Tro det eller ej, men leendet är äkta,
trots att sorgen är stor så är jag lättad,
för jag vet att jag gör rätt nu. <3


Kommentarer
Postat av: Emma

gud vilka fina bilder!

Ja, du gör absolut rätt klara, men vi är nog många som kommer sakna lille snokke <3

2009-05-05 @ 21:29:12
URL: http://emmaelfstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0