24/5-09-bushäst!

Sånna här dagar är hästen lite busig. Ja sånna här dagar som han känner för det alltså. Efter mycket bock och bus, dock fortfarande i fred med hästen, så hoppade jag av och löslongerade honom med en lätt inspänning. Jag är inte så mycket för inspänning, och inte longering heller, men han såg ut att trivas bra på det, och han jobbade rätt utan att irritera sig, och då är det väl okej antar jag. Det var ett jävla drag i honom i alla fall, snygghästen! Löshoppade också, 1 meter skuttade han ju över utan att tveka. Han är så duktig min buse <3

Foto:Lucas Berglund
(Det är nu ni säger "woooooow" och är sjukt avunssjuka)

Foto:Lucas Berglund
Ja, precis, nu också. Toffsen min! <3
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Du kommer behöva magplatta till den där;)

2009-05-29 @ 21:41:23
Postat av: Emma

japp vi är avundsjuka :D

2009-06-13 @ 12:00:08
URL: http://emmaelfstrand.blogg.se/
Postat av: Vickan

Han är verkligen snygg! Underbar :)

2009-08-23 @ 13:57:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0