23/5-09-hoppning

Idag blev det lite mer seriös hoppning, och ju mer jag tänker på det så är det första gången sedan första maj. Nico skötte sig verkligen helt underbart bra, han utvecklas jättefort i hoppningen. Det enda är att jag måste vara skärpt. (Även om han suger tag i hindren och gör det mesta själv!) Sist vi hoppade på riktigt blev det 75cm, med vägringar och rivningar på lägre höjder. Idag hoppade vi som högst 90cm utan ett stopp eller pet. Kändes som att vi skulle kunnat hoppa minst 100-110, men jag ville inte, han är trots allt inte i form helt, och dessutom har han ju skött sig så bra att det bara vore onödigt om han rev i slutet. Nåja, han var sjukt rolig att jobba med idag i alla fall! Underbara Lucas var med och var coach också, och fotograf för den delen!

Foto:Lucas Berglund
Trodde ärligt talat inte att han skulle hoppa, men jodå, han ställde
glatt upp! Ärligare hopphäst lär man ju få leta efter. Känner mig trygg!
60 cm kanske?

Foto:Lucas Berglund
Här är det nog mer 50cm, för den här bilden var nog innan egentligen.

Foto:Lucas Berglund
Här är det väl 80cm, hoppade över bilderna på 60-70, de är inte så skoj.
Inte de med vanliga bommar i alla fall.

Foto:Lucas Berglund
Och så 90cm. Gota nästa vår, mhm! Yay, jag ska vara med på något!
Hahah, åh, ja. Nåväl. <3
 

Kommentarer
Postat av: Karin

ni är så fina tillsammans :)

2009-05-25 @ 12:34:49
URL: http://warnmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0