16/5-09-hopp och lek igen

Som vanligt sent inlägg, men den här gången blir det i alla fall bildbomb! Jag red barbacka i repgrimma, och så lekte vi lite efteråt som vanligt. Eftersom att jag inte satsar så förfärligt högt så tror jag att det är lämpligt att leka fram vänskapen mellan häst och ryttare, för det är viktigare för mig än ett hopp på 120. Gick hur som helst bra, plutten lyssnar bra, men min balans är under all kritik! Nåja, det kommer väl om jag rider barbacka!

Foto:Lucas Berglund

Skruttekipaget från skogen var det här då!


Foto:Lucas Berglund
Blev bara en ridbild, om den räknas som det, nu blir det hopp och lek!
Nico är så löjligt söt när han svansar efter en! <3


Foto:Lucas Berglund
Hahah, som sagt, han är så söt! Men han ser väldigt präktig ut också!


Foto:Lucas Berglund
Det är inte klokt hur söt han är! Eller hur kass min kondis är för den delen.


Foto:Lucas Berglund
Tur att det inte är tjocka mattes hoppstil som bedöms och spelar roll!!
Nico ser mäkta skeptisk ut där i bak, haha! <3


Foto:Lucas Berglund
Nico sköter som sagt hoppandet lite smidigare! Fast jag var högre över
med frambenen, sådetså!

Foto:Klara Hansson Zettersten
Slänger in två snabba på mamma och Nico också. <3

Foto:Klara Hansson Zettersten
De börjar allt finna varandra de också. Lägg märke till den vita manen;
Nyduschad och snygg ska man ju vara när man är den enda grabben!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0