15/5-09-terränghopp

Idag blev det lite skuttande över stocken, som för övrigt blev lägre än tänkt. Nåja, kan kanske fixa det senare. Nico var löjligt pigg, och typ studsade på stället. Han tyckte att det var lite funky att hoppa tror jag. Jag hatar dock sadeln, jag får inget stöd någonstans och sitter som en kratta. Jag har tårna rakt ut typ. Jag har verkligen aldrig haft problem med det, ens när jag var pytteliten, men i den här skitsadeln så... Aja, Nico skötte sig bra iaf, gjorde ett rent och snyggt byte faktiskt! Älskar hans jätteluftiga galopp dessutom, mumma! <3

Foto:Lucas Berglund
Hoppeliskutt!

Foto:Lucas Berglund
Mera hoppeliskutt, dock lite mer sansat!

Foto:Lucas Berglund
Halvdrogad tjej och utsvulten häst?
och tårna åt alla håll såklart. satans sadel, jag tänker rida barbacka.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0