1/5-09-hoppning

Idag hoppade jag och Nico på banan, gick löjligt bra må jag säga. Hoppade ungefär 75cm tror jag, är osäker, men han hade kunnat hoppa högre. Finns bara ingen anledning till att stressa på honom. Han själv ville dock hoppa mer, han blev jättetaggad, hahah. Efteråt så lekte vi i paddocken, för jag ville inte borsta honom inne när det lilla fölet bara är 4-5 timmar, vill inte stressa varken honom eller mamman i onödan. Nico tyckte nog att det var skoj att leka i alla fall! Nåja, bildbomb på ingång!

Foto:Klara Hansson Zettersten
"busenkelt mamma, det här fixar jag!"

Foto:Klara Hansson Zettersten
den här slängde jag med för att visa hur han slarvar när det är lågt.

Foto:Klara Hansson Zettersten
för det är ju såhär man hoppar egentligen!

Foto:Klara Hansson Zettersten
lite lägre sista språnget, fast nico ville hoppa högt så han tog i ändå.

Foto:Klara Hansson Zettersten
"titta mamma, jag ser lika dum ut som du när jag gör såhär!"

Foto:Klara Hansson Zettersten
"ja det är bra, lita på mig!"


Kommentarer
Postat av: lina

ni är finfina tillsammans!

2009-05-02 @ 10:54:18
URL: http://discosadness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0