10/5-09-städning

Ursh och fy, idag har jag städat. HELA dagen. Hela. Men det blev fint och ordningssamt bland hästprylarna i alla fall, den saken är klar! Jag och pappa byggde ihop två hinderstöd till också, de ska bara målas och så ska vi ju borra hålen förståss. Jag släppte ihop Nico och Paris också, det var ju som förväntat inga som helst problem. Ska försöka mig på att rida på Paris också, så fort hon känns helt fräsch förståss. Har putsat Nicos prylar och mina stövlar också, allt blev som nytt, skämt åsido. På tisdag blir det nog LRK för vår del, men vi får se, beror på om farsgubben min kan köra eller inte. Den 21:e så har vi bokat in vår första lilla dressyrtävling också, blåbärsdressyr, hahah. Märke II blir det, lite småfjantigt, men jag ser det som miljöträning, han blir ju så nojjig när han inte ser andra hästar. Senare idag kommer kanske Frida och går med mig en sväng i skogen, det vore faktiskt skoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0