Skoning och snöskoj

Idag kom Terence och skodde om Nico. Verkligen på tiden, och jisses vad skönt att ha tillbaka sin gamla vanliga hovis! Åsa har väl varit bra så sett, men man måste stå med och kolla hela tiden när hon skor, ifall hon vill ha hjälp, och Nico hade noll respekt för henne. Terence har han respekt för dock (säg vem som inte har det?!). Eftersom att Nico fick stå inne till Terence kom på förmiddagen, så tyckte jag lite synd om honom när han inte såg något. Dianne ser ju ut över boxväggen, men Nico är lite väl liten, boxväggen är i höjd med hans manke. Men problem är till för att lösas, jag är uppfinnarnas uppfinnare!


Där fick han stå och kika ut medan jag sopade och mockade, kanon!

Nu måste jag bara hålla mig i två dagar till, sen är hans vila slut, och jag har dessutom lov, så då blir det till att sätta igång älsketoffs igen!
 


Kommentarer
Postat av: johanna

Har du också Terence? :D Tycker han är sjukt bra! Jättetrevlig och alltid lika hjälpsam :) Han gör ett bra jobb samtidigt som han är snabb. Många andra är så jäkla långsamma och då hinner ju många hästar tröttna :S :)

2009-12-30 @ 22:49:09
URL: http://joohaannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0