Mina favoritprylar!



(Vill bara säga att jag var tvungen att skoja till det
och kalla det Nicos outfit, ta det inte för hårt haha!)

Ja, det här är alltså sakerna jag rider med här hemma. Gillar alltihop väldigt mycket, det är därför det blivit så att jag använder dem mest. Högst upp till vänster har vi min hoppsadel, en Jacson Celine, helt underbar om du frågar mig. Har ridit i Prestigesadlar, men jag gillar dem faktiskt inte som den här, gillar att den är så mjuk i sitsen men ändå lite stadigare i resten av sadeln. Nästa sadel är dressyrsadeln, Stübben Juventus D JR heter den. Det är alltså en juniorsadel, perfekt med korta kåpor för mina korta stumpar till ben, haha! Gillar detaljen med det bruna i fram på den, supersnyggt i verkligheten! Den här är hårdare i sitsen, och mjukare vid knästöden istället, men jag trivs bäst med det på dressyrsadlar. Hahah, jag är så omständig! Schabraken kommer från Mias RS, helt oslagbar kvalite, har haft det ena i tre år, och det är tvättat nästan en gång i veckan första året, och i alla all en gång i månaden nu de två sista, och det är som nytt! Helt underbart som sagt! Snygga också, om jag får säga det själv! Benskydden är Eskadron Flexisoft, gillar dem för att de är så stilrena och de skyddar bra, har inte haft några problem med skador sen jag skaffade dem. Ländtäcket är från Jacson, det är fleecefodrat och med reflex, vilket är bra nu när det är mörkt och kallt. Tränset kommer från Globus och heter Globus Combi, det går att byta nosgrimma på det utan att man tränsar av, och det följde med tre stycken. Ja, det är väl det jag rider med hemma! Har ni några frågor om var man kan köpa det och så vidare så är det bara att fråga på! :)
 


Kommentarer
Postat av: Mia

Skall du inte lägga upp en bild på dina 7 miljoner träns med ^^

2009-12-27 @ 18:17:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0