Kollage från Hööks



Här är en samling grejor jag absolut skulle kunna tänka mig från Hööks!
Egentligen inget som är jätteskoj direkt, men stilrent, enkelt, billigt men ändå snyggt, så jag skulle absolut kunna tänka mig att ha det som en lite finare vardags outfit! Måste faktiskt erkänna att byxorna är en stark favorit, ska köpa dem när det är gratis frakt nästa gång tänkte jag, haha! Även mössan och halsduken, som säljs tillsammans för 169:- tycker jag ser trevliga ut, min stallmössa har ju hängt med sedan jag var sju eller något sånt, fortfarande lika skön, men kanske inte så snygg om man säger så! (Den har dock överlevt en bildbrand utan en skråma!!)

Jag hoppas att ni tycker det är okej med lite kollage och så vidare ett tag framöver, rider ganska lite, men vill ändå kunna uppdatera. Ni får mer än gärna ge tips om vad ni vill ha för rubriker så att säga, såväl kollage som vanliga inlägg!
 


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken ras nico är och hu gammal han är och om han är din?:P

2009-12-04 @ 13:17:48
Postat av: Warnmark -Adventsutlottning -bloggen för dig & din häst

Haha vadå passande inlägg? :o

Du skrev ju att du ska beställa dom när det blir fraktfritt och det är det från idag till den 17/12 =)

2009-12-07 @ 13:09:49
URL: http://warnmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0