29/11-09-uteritt

Här kommer en liten uppdatering ifrån söndagens ridning. Det blev en tur i skogen igen, Nico var sjövild. Det slog ju helt plötsligt till och blev minusgrader, här ska ni få se på riktigt enkel matematik! Häst som stått i en vecka + helklippning + minusgrader = Väldigt pigg kuse. Ja, han var väl som han var, men han är ju aldrig dum, så det spelar ingen roll. Mycket brall i galoppen dock, tosen min <3 Men han bockar ju varken högt eller länge, så jag tycker gott att han kan få roa sig lite!

Har varit tråkig med bloggen ett tag, inga bilder, ingenting annat heller, men jag ska sätta mig ned och fundera lite, är hemma från skolan idag, så när jag är klar med Växt och djurlivsläxan så ska jag ta tag i det här, var så säkra!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0