Guldhästen och den smidiga elefanten

Jag får ofta beröm för att jag är så smidig, och att jag är tuff som kan hoppa upp på hästen barbacka utan hjälp. Seriöst, har ni sett hur det ser ut? Hahah, jag är tacksam för komplimangerna om min smidighet, men sanningen är bittrare än vad ni tror!

Alla minns nog den här bilden...

.... och här kommer bakgrunden!
 
foto:lucas berglund
 
foto:lucas berglund

foto:lucas berglund

foto:lucas berglund

Och vad vill jag ha sagt med det här? Min häst är guld! Snällas av alla!
  Observera att han inte rört hovarna en millimeter!

Kommentarer
Postat av: Mia

XDXD

2009-08-28 @ 14:09:30
Postat av: Catago - Hästbloggen för dig!

ja fyfan vi får verkligen hoppas att det inte är körtelfeber :S

2009-08-31 @ 15:36:41
URL: http://catago.blogg.se/
Postat av: mimmie

Guud vad bra blogg du har:D

den säger jag inte nej till att läsa fler gånger:)

Och guud vad fin ponny du harXD min ponny skulle dö om hon var tvunge att gå så fiint fasst iförisg har hon nt dom musklerna än;) haha

kram

2009-09-04 @ 15:54:14
URL: http://livetmedmimmie.blogg.se/
Postat av: Carro

Hejhej!

Fin blogg :)

Har du gjort din design själv? Vill nämligen ha hjälp med att göra en fin design, då jag inte är bra på det själv x)

2009-09-05 @ 15:28:53
Postat av: Greta

Vilken härlig häst! Synd att mina inte är lika snälla :P

2009-09-18 @ 17:56:08
URL: http://tallgarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0