Tävlingar HT09

Har börjat kolla lite på vad det finns för tävlingar nu under höstterminen, och tyvärr plannerar ju Vorf och LRK sina tävlingar på samma dagar, så vi får väl se. Tävlingar jag anmält mig till kommer att vara understrukna, de jag inte ska vara med på är överstrukna och de andra är bara där för att jag ska komma ihåg vad som finns. Tipsa gärna om ni vet fler i närheten! :)

Augusti
29 - Clearround Kyrkobacka

September
6 - Dressyr Vorf
20 - Clearround Kyrkobacka
27 - Centimeterhoppning LRK


Oktober
4 - Klubbhoppning Vorf
18 - Klubbdressyr LRK - LC:1 61,48%
24 - Clearround Kyrkobacka
24 - Hubertusritt Götene RK

November
8 - Klubb/centimeterhoppning LRK
8 - Klubbdressyr Vorf
22 - Klubbdressyr (inkl. KM) LRK
22 - Clearround Kyrkobacka

December
6 - Klubbhoppning LRK
6 - Klubbhoppning Vorf
19 - Clearround Kyrkobacka
 

Kommentarer
Postat av: Marie

hubertusen är flyttad till den 24 istället för 31 :)

2009-09-15 @ 12:21:47
URL: http://marienylund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0