6/8-09-Hoppning

Tog lite revansch efter det dåliga hoppasset häromdagen, Nico skötte sig utmärkt! Han var nog väldigt trött sist, så jag klandrar honom inte. Han är bäst att hoppa då han stått eller gått ett lugnt pass dagen innan. Vi hoppade bara låga hinder, 70 typ. Nästa gång ska vi öva lite svängar och så mer, för den 29onde så ska vi ju vara med på en liten clearround är det tänkt. Nåja, slänger in bilderna nu!

Foto:Lucas Berglund
Tosehästen <3 Vi rev bara 2 gånger, och jag tar verkligen på mig
 dem båda! Rider jag slappt så blir det så.

Foto:Lucas Berglund
Just det språnget var väl lite högre än 70 dock, hahah. Han försökte bryta
ut när jag inte satt tillbaka ordentligt i anridningen, men jag lyckades med
att trycka tillbaka honom, så han hoppade på högsta stället.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

söt ponny :D

2009-08-08 @ 13:50:00
URL: http://rebeccarichard.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Hur många hästar har du?? :)

2009-08-09 @ 14:46:52
URL: http://jennifersumar.blogg.se/
Postat av: fannyisaksson'

Okej, jo det kan nog mycket väl vara så och sen tror jag att om jag jobbar mer på kondition typ cyklingen och gå mer på crosstrainern så tror jag att skulle gå ner mer i vikt för just nu lägger jag ca 30 minuter på kondition och 50 på styrka+rörlighet...när jag tränar, jag gör helt enkelt det jag tycker är roligast och minst jobbigt ^^ lite fel kanske men nu har jag tagit ett steg till och skaffat en cykel till Skara så jag kan cykla till skolan när det är bra väder, det borde ju göra lite! Tänk om man kunde ha ett intresse som gör att man rör på sig som du har, det enda jag får ut av mitt intresse är möjligtvis ökad styrka och stabilitet annars är det ju bara koncentrationen men övar....hur är din sommar annars då? <3

2009-08-09 @ 15:32:41
URL: http://fannyisaksson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0