22/7-2/8-09-Sammanfattning

Ja, det är inte så att jag egentligen vill göra såhär, men jag kommer verkligen inte ihåg vad jag gjort dag för dag, så det får bli en liten sammanfattning. Det har varit lite dressyr på Josefines ridbana i Myra, och lite höjdslagning i hoppningen, lite nya knappar hittade och så vidare. Sen har ju Jossan varit här hela tiden, så det har inte riktigt funnits tid för bloggandet. Uteritter och avgalopperingar på travbanan har det blivit också, en hel del faktiskt. Tänkte mest sammanfatta med bilder, det blir roligare så!

Foto:Mia Kristoffersson
Uppvärmning med lite dressyr, eller nåja, hela passet SKULLE vara
dressyr, men det här med hoppning är ju så hiiiimla skoj. Huh.

Foto:Mia Kristoffersson
Och det assnitsiga höjdrekordet, hahah. Hoppning i dressyrsadel är
grejen alltså. "Prova inte detta hemma"-varning.


Foto:Josefin Fjällborg
Och lite dressyr från igår, han börjar bli fin nu, men han tycker att det är
ack så fruktansvärt jobbigt när man råkar komma åt honom, hahah.

Det var nog typ bilder från alla ridtillfällen tror jag faktiskt, hm.

Kommentarer
Postat av: Rubi

Alltså, Hej jag vill sno din snygging O_o Snälla ge mig honom? :)

2009-08-06 @ 23:49:25
URL: http://astraochrubi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0