11/8-09-dressyr

Idag tänkte jag lägga upp passet ungefär som igår, men jag är verkligen missnöjd med min egen ridning. Fram tills halva passet ungefär gick passet jättebra, jag kunde ställa högre och högre krav, men tillslut blev dem orimliga för både mig och hästen, vilket fick mig väldigt besviken. Just den sidan av mig själv är absolut inget att skryta om, knappt nämna. Men men, imorgon ska jag rida markarbete och ha skoj igen. De sista fem minuterna gick det i alla fall bra, så jag slutade då. Mitt mål i ridningen (och livet rent av) i år är att jag ska skaffa en bättre självbild och bättre självkänsla. När det här året är slut vill jag kunna klappa både mig och hästen på axeln och säga; Fan, det här gjorde vi bra kompis!
 
foto:lucas berglund
Ni älskar minen, ni älskar sitsen, ni älskar mig alltså!
Tur att skrotponny ser söt ut i alla fall!
 

Kommentarer
Postat av: lina [discosadness.blogg.se]

du gör de finaste ridfacen! fin header du har fått upp :-*

2009-08-11 @ 21:12:10
URL: http://discosadness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0